Naviva case
ZINVOLLE E-MAILCOMMUNICATIE MET CLIËNTEN, KETENPARTNERS EN WERKNEMERS
Ben je benieuwd hoe Naviva haar CRM-systeem en Spotler Mail+ inzet om op een zinvolle manier met cliënten, ketenpartners en werknemers te communiceren?
Lees dan in deze case over hoe:
- Naviva de juiste boodschap, op het juiste moment, aan de juiste persoon kan sturen
- Naviva kwartaalcommunicatie met ketenpartners onderhoudt, waarbij reguliere informatie, evaluaties en bedrijfsnieuwtjes worden gedeeld.
Meer cases
LearningWaves helpt we DGA’s, leidinggevenden, managers en hun teams duurzaam beter samen te werken. LearningWaves maakte een whitepaper over een nieuwe manier van organiseren en samenwerken voor de maakindustrie om leads te genereren.
Wat wij doen: Automations
Leadgeneratie campagne op basis van een whitepaper, aanvraag-formulier, e-mailtemplate, opvolge-mails, uitlevering van data.
EVA Explainer Video Agency biedt bedrijven kwalitatief hoogwaardige explainer video’s aan. Video’s op maat in allerlei verschillende stijlen zoals animaties of hybride. Ook heeft EVA een mooie explainer video van onze dienst gemaakt.
Wat wij doen: Automations
Een onderhoudscampagne met meerdere mailmomenten en een inspiratiecampagne met meerdere contactmomenten.
Wf communicatie is gedreven en helemaal thuis in marketing en promotie van winkelgebieden. Zij vertaalt de marketingdoelstellingen van opdrachtgevers naar communicatie-plan, merkstrategie en doelgroepgerichte branding en promotie.
Wat wij doen: Automations, nieuwsbrieven en acties
Wij verzorgen e-mail automations zoals welkom, profielupdate en reactivatie. Aan-afmeldformulieren en losse e-mailings op verzoek.
Winkelcentrum Dukenburg in Nijmegen biedt winkels op gebied van lifestyle, mode, beauty en horeca. En er is een AH XL. De ondernemers communiceren als één merk met omwonenden en klanten uit de omgeving.
Wat wij doen: Automations, nieuwsbrieven en acties
Implementatie en beheer van e-mail automations zoals welkom, profielupdate en reactivatie. Aan/afmeld-formulieren en losse e-mailings op verzoek.
Winkelcentrum Woonhart in Zoetermeer heeft 18 diverse winkels, horeca en een sportclub onder één dak. De ondernemers communiceren als één merk met omwonenden en klanten uit de omgeving.
Wat wij doen: Automations, nieuwsbrieven en acties
Implementatie en beheer van e-mail automations zoals welkom, profielupdate en reactivatie. Aan/afmeld-formulieren en losse e-mailings op verzoek.
Ranzijn Tuin & Dier is een speciaalzaak waar je alles vindt voor dier, tuin & huis. Er zijn 15 vestigingen waarvan sommigen ook een dierenartspraktijk hebben met een trimsalon en een honden-wasstraat.
Wat wij doen: Nieuwsbrieven en acties
Ondersteuning van de marketingafdeling met hetopmaken, testen, verzenden en rapporteren van tweewekelijkse Foldernieuwsbrief en maandelijkse Specials.
Onze klanten
Kom jij hier ook tussen te staan?