Hét e-mailmarketing kennisevent van Het Noorden!

Aangezien de edities in 2023 & 2024 zo’n succes was, gaan we het evenement nogmaals organiseren in 2025!

Thema: n.t.b.
Wanneer: maart 2025

Wil je op de hoogte worden gehouden wanneer we het programma en de datum bekend maken. Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

LOCATIE & PROGRAMMA

PROGRAMMA:

N.t.b.

ADRES:

8021 WB Zwolle,
Esdoornstraat 3

PARKEREN:

Parkeren kan geheel kosteloos bij ons op terrein.

Bekijk hier de foto's van 2024

MEER OVER DE CASES

Centraal Beheren van E-mail marketing automation & personalisatie; Hoe pakken zij dat aan?

Mark & Wilbert willen je inspireren en nemen je mee hoe personalisatie voor de zakelijke klant in e-mail wordt toegepast bij Centraal Beheer. Ze gaan ook kijken naar een aantal trends & ontwikkelingen binnen e-maildesign en e-mail development, zoals het meten van CO2-uitstoot van je e-mails, hoe je dit kunt beperken en waarom je dit zou moeten doen.

Daarnaast kijken ze ook naar het actuele marktaandeel opens wereldwijd m.b.t. e-mailprogramma’s en de toekomst van Outlook en e-mail development. Tot slot nemen ze ook de toegankelijkheid van e-mails onder de loep met het oog op de European Accessibility Act.

Wijnkoperij Okhuysen

Al meer dan 150 jaar staat Okhuysen garant voor prachtige kwaliteitswijnen. De door vader en zoon Kat zorgvuldig geselecteerde wijnen komen uit de hele wereld, van klassiek Frankrijk tot vernieuwend Nieuw-Zeeland. Ze bezitten een prachtige winkel in Haarlem waar je deze wijnen kunt aanschaffen. Maar naast dat Wijnkoperij Okhuysen een prachtige winkel in Haarlem bezit, zijn ze tegenwoordig ook druk bezig met de online verkoop. 

Eén van de medewerkers die zich daar veel mee bezig houdt, is Mervyn Snel. Hij is marketing manager van Wijnkoperij Okhuysen en probeert uiteraard zoveel mogelijk resultaat uit e-commerce te halen. Centraal daarbij staat de customer journey, het gebruik van data én het toepassen van data voor personalisatie.

Op 21 maart neemt Mervyn je mee hoe Wijnkoperij Okhuysen dit toepast voor e-mailmarketing.

Naviva Kraamzorg

Naviva Kraamzorg levert met 1.300 collega’s elk jaar aan ruim 22 duizend gezinnen kraamzorg. Ze zijn actief in een groot deel van Nederland en ondersteunen de gezinnen bij hun thuis of op een digitale manier. 

De ondersteuning die zij bieden is gericht op gezinnen die allemaal in andere fases zitten van hun zwangerschap. Deze communicatie moet naadloos overlopen tussen de digitale- en fysieke ondersteuning. Je kunt je dus voorstellen dat Naviva ontzettend druk is met het datagedreven werken om dit voor elkaar te krijgen. Want hoe verstuurt Naviva de juiste boodschap, op het juiste moment, naar de juiste klanten?

In deze case leer je hoe Naviva dat op persoonlijke wijze doet en wat daarbij komt kijken op gebied van datahuishouding, datakoppeling en procesoptimalisatie.

Verleiding van de lezer

Welke neuromarketingtrucs kun je direct toepassen om meer resultaat uit e-mailmarketing te halen?

We behandelen effectieve strategieën om de betrokkenheid van lezers te vergroten, zoals bijvoorbeeld het slim gebruik van visuele elementen. Leer hoe subtiele aanpassingen, zoals de richting van kijken op afbeeldingen de respons op je e-mails kunnen verbeteren.

Wat zijn de psychologische principes achter deze technieken en wat levert het op? Deze onderzoeken en resultaten zullen we met jullie gaan bespreken op het event. Zo ga je met praktische tips naar huis die je direct kunt toepassen!

Ben jij er in 2025 ook bij?

Schrijf je voor onze nieuwsbrief en we houden je op de hoogte van alle het e-mailmarketing nieuws en Save the Date!